Nabi itulah, dia yang terlalu menyayangi, Dan menginginkan keselamatan untuk ku,Dan membimbangkan kecelakaan menimpaku, Sanggup menangis 1000 tahun untuk nasib baiknya diriku.-------Untuk Tempahan Membuat Blog,Hubungi 011-2881 1726 atau Pin BB:7F2ED589

Monday, December 3, 2012

Persembahan Nasyid depan Syeikh Hisham Kabbani ( Sheikh Tareqat Nasyabandi)





Petikan dari blog sy harun http://anjangmuor.wordpress.com/2012/12/02/abu-romi-jiran-aktifkan-roh/


Dulu BUJ cakap RSA punyai Teknologi Roh Menutup Jasad. Bagi yang lurus hati, terima je. Tak banyak soal. Sekarang kita dah dapat penjelasan dari Syh Hisham Kabbani yang mirip apa yang BUJ sebutkan 2 tahun sudah. Jadi begitu juga bab nak Nak latih jangan guna akal (jangan silap faham di sini!!!) atau mulut tapi guna hati atau rasa.




Antara PETIKAN SUHBAH SYEIKH HISYAM KABBANI Rh
Ketika zaman Imam Mahdi as, kita berjalan atau bergerak bukan dengan cara kita berjalan saat ini, tetapi kita bergerak dalam waktu dengan ilmu hakikat at-Tai’.
Saat ini kita berjalan dengan ruh berada didalam badan. 
Tetapi dengan hakikat at Ta’i maka roh yang membungkus badan sehingga kecepatan roh yang akan membawa badan.
Badan kita saat ini lekat dengan bumi maka kalian tidak boleh bergerak melawan graviti. Tetapi dengan hakikat at Ta’i maka roh yang membungkus badan sehingga kecepatan roh yang akan membawa badan.
Ketika spiritual kalian naik maka roh akan membungkus badan maka kalian dapat berjalan dengan tidak bergantung graviti bumi.
Nafsu, maksiat dan ego menjerat kalian dalam garviti, tetapi ketika roh sudah menguasai ego dan nafsu maka graviti bumi tidak mengikat lagi.
Seperti di bulan astronaut tak terikat graviti,demikian juga dengan spiritual power yang akan membawa badan yang telah dibungkus roh dapat bergerak sangat cepat. 
Roh adalah tenaga dengan kecepatan cahaya, bahkan lebih cepat dari kecepatan fikiran dan bahkan lebih cepat lagi seperti seperti kecepatan malaikat.
Kecepatan malaikat lebih cepat dari kecepatan fikiran, sementara kecepatan fikiran lebih cepat dari kecepatan cahaya.
Para wali bergerak dengan hakikat at-Ta’I tersebut, pertama dia  mengeluarkan roh dari badannya dan dia bungkus badan dalam rohnya dan bergerak, ketika sampai ditempat tujuan maka dia letak lagi roh tersebut kedalam badan.
Ini adalah penjelasan dalam tingkatan paling rendah dari hakikat at-Ta’i.



Bila nmpak gmbr syeh Hisham ni kt blog sy Harun,rase macam penah nmpak...ye mmg pernah buat show dalam majlis dia(Tareqat Nasyabandi) kt Bury,Manchester 3 bulan lepas









Pengikut2 Tareqat Nasyabandi



Pengikut2 Berserban Hijau 








Sheikh Hisham Kabbani adalah Sheikh kedua dalam Tareqat Nasyabandi selepas Sheikh Nazim Al-Haqqani








Ramai,,mmg penuh sbb nak dgr amanat2 Sheikh Hisham




Pengikut2 beramai2 menjerit "Jibay2 Sheikh Haqqani"mcm tu lebih kurg
*sy Ali tak trmasok*




Budak2 berebut gule2 yg Sheikh Hisham bgi



Persembahan Nasyid oleh 'Teenagers of Hope' dalam Majlis Tareqat Nasyabandi
















No comments:

Post a Comment