Nabi itulah, dia yang terlalu menyayangi, Dan menginginkan keselamatan untuk ku,Dan membimbangkan kecelakaan menimpaku, Sanggup menangis 1000 tahun untuk nasib baiknya diriku.-------Untuk Tempahan Membuat Blog,Hubungi 011-2881 1726 atau Pin BB:7F2ED589

Monday, June 3, 2013

Warkah Kemenangan

WARKAH KEMENANGAN

Wahai anakanda, anak2 pejuanganku
Sepertilah dirimu, ibumu ini juga lemah sebenarnya
lemah untuk memahami Tuhan yang Agung
Nabi yang sempurna, juga Abuya dan Saidi yang sangat benar

*Lalu kita pun jatuh terjelapak dikaki kebenaran
Lantas bertanya, oh kenapa jadi begini ?

Anak2ku semua,
Kemenangan utk Nabi Nuh ialah
Melepasi banjir besar
Kemenangan utk Nabi Yunus
Melepasi perut ikan paus
Oh... Ajaibnya

Anak2ku lihatlah,
Kemenangan utk Nabi Musa ialah
Melepasi lautan
Kemenangan utk Nabi Ibrahim
Melepasi gunungan api
Oh.... Ajaibnya

Dan kemenangan utk kita
Bersama Nabi Muhammad
Ialah melepasi medan2 perang

Ulang *

Saksikanlah anakku,
Keajaiban menyangkal kata akalmu
Kita bukannya kalah, kerna islam terus menang

Kalau begitulah maksud ujian ini
Tunggu apa lagi ?
Mari kita bersatu kembali
Dan belajarlah bahawa kita terlalu
Perlukan seorg Nabi iaitu Nabi Muhammad
Yg sanggup menghadiahkan Abuya dan Saidi kpd kita

Marilah oh anakku
Kpd kebenaran yg dahsyat ini
Kita akan terus menjulang Allah dan Rasul
Utk dihadiahkan kpd seluruh dunia
Bersama2 Abuya dan Saidi

File name: WARKAH KEMENANGAN FM 8 (master).mp3
Download link: http://www.mediafire.com/listen/qk2eh4jdaqbbarg/WARKAH_KEMENANGAN_FM_8_(master).mp3

5 comments:

  1. [60] Demi sesungguhnya,jika orang-orang munafik, dan orang-orang yang ada penyakit (syak ragu-ragu) dalam hatinya, serta orang-orang yang menyebarkan berita-berita dusta di Madinah itu tidak berhenti (dari perbuatan jahat masing-masing), nescaya Kami akan mendesakmu memerangi mereka; sesudah itu mereka tidak akan tinggal berjiran denganmu di Madinah lagi melainkan sebentar sahaja,

    [61] serta mereka tetap ditimpa laknat. Di mana sahaja mereka ditemui, mereka ditangkap dan dibunuh habis-habisan.

    [62] Yang demikian adalah menurut "Sunnatullah" (undang-undang peraturan Allah yang telah lalu; dan engkau tidak sekali-kali akan mendapati sebarang perubahan bagi "Sunnatullah" itu.

    ReplyDelete
  2. [21] (Mereka selalu berkata: "Pendirian kami) mematuhi perintah dan memperkatakan perkataan yang baik (yang diredhai Allah)". Dalam pada itu, apabila perkara (peperangan Jihad) itu ditetapkan wajibnya, (mereka tidak menyukainya); maka kalaulah mereka bersifat jujur kepada Allah (dengan mematuhi perintahNya), tentulah yang demikian itu amat baik bagi mereka.

    [22] (Kalau kamu tidak mematuhi perintah) maka tidakkah kamu harus dibimbang dan dikhuatirkan - jika kamu dapat memegang kuasa - kamu akan melakukan kerosakan di muka bumi, dan memutuskan hubungan silaturrahim dengan kaum kerabat?

    [23] (Orang-orang yang melakukan perkara yang tersebut) merekalah yang dilaknat oleh Allah serta ditulikan pendengaran mereka, dan dibutakan penglihatannya

    [24] (Setelah diterangkan yang demikian) maka adakah mereka sengaja tidak berusaha memahami serta memikirkan isi Al-Quran? Atau telah ada di atas hati mereka kunci penutup (yang menghalangnya daripada menerima ajaran Al-Quran)?

    [25] Sesungguhnya orang-orang yang telah berbalik kepada keingkaran mereka sesudah terang nyata kepada mereka kebenaran petunjuk (yang dikemukakan kepadanya), Syaitanlah yang memperdayakan mereka (berlaku demikian), serta memanjangkan angan-angan mereka.

    ReplyDelete
  3. Ayat2 diatas adalah khusus untuk PENDUSTAAN ATAS NAMA RASUL YG TELAH BERLAKU DI HARAMAIN. Cuba lihat pada ayat 22 surah muhammad yg menggambarkan atau mencirikan bentuk kerosakkan itu di antaranya adalah MEMUTUSKAN HUBUNGAN SILATURRAHIM SESAMA KERABAT !!!!

    ReplyDelete
  4. (Setelah diterangkan yang demikian) maka adakah mereka sengaja tidak berusaha memahami serta memikirkan isi Al-Quran? Atau telah ada di atas hati mereka kunci penutup (yang menghalangnya daripada menerima ajaran Al-Quran)?

    ReplyDelete
  5. Dan ayat ini menggambarkan bukan Nabi Muhammad saw seorang sahaja yg berperanan untuk kebangkitan islam akhir zaman ini...

    [7] (Teruslah bertaqwa kepada Kami) dan (ingatlah) ketika Kami mengambil dari Nabi-nabi (umumnya): perjanjian setia mereka, dan (khasnya) dari engkau sendiri (wahai Muhammad), dan dari Nabi Nuh, dan Nabi Ibrahim, dan Nabi Musa, serta. Nabi Isa ibni Maryam; dan Kami telah mengambil dari mereka: perjanjian setia yang teguh (bagi menyempurnakan apa yang ditugaskan kepada mereka)

    ReplyDelete