Nabi itulah, dia yang terlalu menyayangi, Dan menginginkan keselamatan untuk ku,Dan membimbangkan kecelakaan menimpaku, Sanggup menangis 1000 tahun untuk nasib baiknya diriku.-------Untuk Tempahan Membuat Blog,Hubungi 011-2881 1726 atau Pin BB:7F2ED589

Friday, May 29, 2015

Ujian itu perlu untuk aku

Kadang2  STRESS
Mengapa Tuhan datangkan ujian,
Ada apa disebalik ujian ini
Aku tidak faham maksudnya

Rupanya Tuhan sedang memberi PERHATIAN padaku.
Dia mahu aku KEMBALI padanya
Kerana selama ini aku hanyut bersama DUNIA
Selama dalam nikmat, aku tidak BERSYUKUR dan meLUPAkannya

Akhirnya TUHAN mengirim pesan berbentuk UJIAN
Kerana dia mahu aku memberi PERHATIAN kepadanya
Dengan PESAN ini semoga aku dapat membalas dengan rasa cinta & takutkan
ALLAH

Sememangnya ujian itu sangat
PERLU untukku
Agarku rasa rendah diri
Untuk aku merasa lemah,
agar aku tidak sombong,
juga tidak pemarah
Dan besar diri lagi
Sesungguhnya ku yakin sekali
sesudah ujian itu,ada NIKMAT yang akan berlaku.Ampunkan aku Tuhan.....
#terimakasihtuhan



St Quantin, France



Bohain Village, France

No comments:

Post a Comment